كنكوربدون استرس

بحث در مورد مسائل روانشناسی
قفل شده
akbari
پست: 3
تاریخ عضویت: شنبه 22 فروردین 1388, 3:54 pm
محل اقامت: كرج

كنكوربدون استرس

پست توسط akbari » سه‌شنبه 25 فروردین 1388, 4:21 pm

با سلام اين مطلب جالبه اميدوارم به دردتون بخوره
پوست بدن ما قابلیت جذب و نگهداری میزان زیادی انرژی در خود دارد. انرژیهایی که بیگانه بوده و ناشی از مشغله ها و استرسهای محیطی است. هنگام وضو، چنین دست کشیدنی بر روی پوست صودت، می تواند استرسها و انرژیهای بیگانه انباشته شده در آن را تکانده و به دور ریزد.یک مسلمان در شبانه روز حداقل سه بار وضو می گیرد، این عمل کمک می کند که هر جند ساعت یک بار عمل تخلیه انرژیهای انباشته شده صورت گیرد. به خاطر انعطاف پذیری بسیار بالای پوست صورت نسبت به سایر اعضای بدن، میزان این انباشتگی در صورت بیش از سایر جاهاست.بطوری که گاهی بیش از 90% انرژیهای منفی و استرسهای محیطی در پوست صورت تجمع می یابد. 10% مابقی در کل بدن پخش شده و حتی قابل اغماض است.

وضو گرفتن پیاپی مانع صدمه زدن این تجمع می شود و اجازه نمیدهد این میزان از حد توان فراتر رود. به همین دلیل زمانی که استرس یا شوک خاصی بر فرد وارد می شود، یک وضوی ساده تا حد زیادی می تواند این مشکل را حل کند.


اوج استرس یک امتحان دهنده در سر امتحان و زمانی است که برگه های سوال را در دست دارد. این حجم استرس بر روی فعالیت عمومی انرژیکی و جسمانی و در نتیجه بر کارکرد مغز اثر می گذارد. یک وضوی ساده به راحتی قادر است حجم استرس زیادی را که در عضلات صورت انباشته شده، تخلیه کند. این تخلیه خصوصاً بر روی چاکراهای فرعی فکها صورت می گیرد. چاکراهای فرعی فک، تأثیر مستقیمی بر روی سیستم اعصاب و حافظه دارند. از دید دانش مدرن هم بیشترین حجم استرسهای محیطی در پوست صورت ذخیره می شود. پس اگر هر چند ساعت یک بار دستی بر روی صورت بکشیم، در پایان روز بسیار آرامتر خواهیم بود.
به هنگام وضو گرفتن، این فرایند با آب، به ویژه با آب سرد همراه می شود که تأثیر آن را بیشتر هم می کند. یکی از چهار کانال انرژی اصلی در دست راست است.
در وضو، حرکت رو به جلوی دست چپ بر روی دست راست، باعث تحریک این کانال و تخلیه شدید انرژیهای راکد باقیمانده در آن می شود. انرژیهای راکدی که به صورت حب و بغض و خستگیهای روزانه نمود پیدا می کنند(.اميدوارم سر جلسه كنكور به دردتون بخوره)
برگرفته از سايتarvah.net