حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

در این قسمت میتونید به بحث در مورد کنکور کاردانی به کارشناسی بپردازید

مدیران انجمن: Parsian، rosa_127، Moh3n II، مدیران

قفل شده
fatima2007
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 11
تاریخ عضویت: چهارشنبه 12 اسفند 1388, 7:28 pm

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط fatima2007 » پنج‌شنبه 20 اسفند 1388, 11:56 am

سلام بچه ها
اینا می خوان تا یه مدتی ما رو از سرشون باز کنن.خواهش می کنم کوتاه نیاید و اصرار کنید که حتما دفترچه دوم زود بیاد چون تا مدرکی بهمون ندن حرفاشون صحت نداره.به نظرم ما شنبه باید بریم و بهشون بگیم که واضح و روشن بگن کدوم دانشگاه های دولتی ظرفیت داره وتا وقتی هم که روشن اعلام نکردن کوتاه نیایم.

تااین جاش خوب اومدین بهتره از این جا به بعد رو هم جدی تر پیش بریم تا به امید خدا به هدفمون برسیم یادتون باشه تا قبل از سال نو باید تکلیفمون مشخص شه وگرنه یه خواب دیگه برامون می بینند

موفق و پیروز باشید لطفا اطلاع رسانی هم یادتون نره

آواتار کاربر
eli
مدیر نمونه سایت کارشناسی
مدیر نمونه سایت کارشناسی
پست: 2590
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 مرداد 1386, 9:45 pm

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط eli » پنج‌شنبه 20 اسفند 1388, 12:33 pm

دوستان این خبری که دیشب تو 20:30 اعلام شد اصلا ربطی به درخواست های شما نداشت، افزایش سهمیه غیر انتفاعی و پیام نور چه ربطی به حذف سهمیه روزانه و شبانه داره.
شما در درجه اول باید دنبال برگردوندن سهمیه های سابق باشید و در مرحله بعد دنبال ظرفیت در دانشگاه های سراسری وزارت علوم.

حالا من یه سوالی از خود بچه های شریعتی داشتم، آیا در مورد این مشکل رفتن مستقیما با خود مهندس گرد صحبت کنن؟ چون مطمئنا این قضیه رو از طرف مسئولین هم دنبال کنن خیلی بهتر هستش و بهتر نتیجه میگیرن و با شناختی که من از مهندس گرد دارم مطمئنم همه تلاشون رو در این زمینه انجام میدن.
چون شما برای گرفتن نتیجه فقط نباید به 4 تا تحصن و تجمع که اونم با اون چیزی که دوستان تعریف کردن از تجمع دیروز زیاد جای امیدواری نیست.
در قفس کـــــــــه باشی دیگر شیـــــــــر یا قنـــــــــاری بودنت مهم نیســـــــــت.

آزادی یـــــــــک دنیـــــــــاست پراز حرفـــــــــای نگفتـــــــــه.

در کشـــــــــور مـــــــــن آزادی فقط نام یک میدان است.

آواتار کاربر
msafary
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 14
تاریخ عضویت: چهارشنبه 5 اسفند 1388, 4:36 pm
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط msafary » جمعه 21 اسفند 1388, 10:33 pm

سلام به همگی
پس این قرار تجمع مجدد چی شد، اگه دیر بجنبیم کلاه گشادی رو رو سرمون میذارن ها........ amuz: dd:

DANESHJOO-ONLINE
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 50
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 25 بهمن 1388, 8:53 pm

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط DANESHJOO-ONLINE » جمعه 21 اسفند 1388, 10:59 pm

..............................................
آخرین ویرایش توسط DANESHJOO-ONLINE در چهارشنبه 30 مرداد 1392, 11:24 am، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.
..........

آواتار کاربر
masoud.t
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 966
تاریخ عضویت: دوشنبه 13 آبان 1387, 1:22 pm
محل اقامت: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط masoud.t » شنبه 22 اسفند 1388, 7:06 pm

رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: وزير آموزش و پرورش اخيرا در اقدامي ظرفيت پذيرش در آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي را صفر و اعلام كرده است كه ديگر پذيرش نداريم، در صورتي‌ كه اين دانش‌آموزان 3 سال پيش به اين اميد وارد رشته‌هاي فني و حرفه‌اي شده‌اند كه در اين دانشكده‌ها ادامه تحصيل دهند و نمي‌توان به يكباره پذيرش در اين آموزشكده‌ها را صفر كرد.

دكتر علي عباسپور تهراني‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در واكنش به تصميم وزير آموزش و پرورش مبني بر صفر كردن پذيرش دانشكده‌هاي فني و حرفه‌اي در مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته گفت: وزير آموزش و پرورش بحثي را مطرح كرده مبني بر اين‌كه وظايف وزارت آموزش و پرورش در تربيت دانش‌آموزان تا مرحله ورود به دانشگاه است و دوران فوق‌ ديپلم و كارشناسي جز وظايف آموزش و پرورش نيست.

نماينده مردم تهران ادامه داد: در صحبتي كه با وزير آموزش و پرورش داشتيم عنوان مي‌كرد كه آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي در مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته هزينه‌هاي بسيار سنگيني براي اين وزارتخانه دارد كه ما را از وظيفه اصلي كه تربيت كودكان و نوجوانان در مقاطع ابتدايي و راهنمايي و دبيرستان است بازداشته
ha:
كه كميسيون اين موضوع را قابل طرح و بررسي مي‌داند و آن را مردود حساب نمي‌كنيم، اما بايد تمام جوانب مختلف آن بررسي شود.

رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس هم‌چنين خاطرنشان كرد: اما وزير آموزش و پرورش اين كار را در مقطع فعلي پياده و ظرفيت پذيرش دانشجو براي ورود به آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي را صفر كرد، ضمن اين‌كه پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ناپيوسته كه در دوره‌هاي شبانه در مراكزي مانند دانشگاه تربيت دبير رجايي صورت مي‌گرفت را هم حذف كرد كه ما طي نامه‌اي از وي درخواست كرديم دانش‌آموزاني كه هم‌اكنون در مقطع ورود به دانشكده‌هاي فني و حرفه‌اي قرار دارند دانش‌آموزاني هستند كه سه سال گذشته وقتي سال اول دبيرستان را به اتمام رساندند تصميم گرفتند به جاي اين‌كه وارد دوره‌هاي نظري شوند در دوره‌هاي كار و دانش ادامه تحصيل دهند و بعد از اتمام دبيرستان براي اخذ فوق‌ديپلم وارد آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي شوند، هم‌اكنون كه بعد از سه سال به اين مرحله رسيده‌اند شايسته نيست كه از ورود به آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي محروم و به مراكزي نظير دانشگاه‌هاي آزاد و يا پيام نور يا مراكز آموزش عالي غيردولتي ديگر حواله شوند.

عباسپور با تاكيد بر اين‌كه آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي از سطح خوبي برخوردارند، گفت: خيلي از فارغ‌التحصيلان مقطع كارداني فني و حرفه‌اي با ورود به دوره‌هاي كارشناسي ناپيوسته حتي به دوره فوق ليسانس و بعضا هم به مقاطع دكترا راه پيدا كرده‌اند و هم‌اكنون به عنوان عضو هيات علمي در دانشگاه‌ها خدمت مي‌كنند، به اين ترتيب مشخص مي‌شود در ميان كساني كه بعد از سال اول دبيرستان وارد دوره‌هاي كار و دانش و يا هنرستان مي‌شوند افراد زبده‌اي وجود دارد كه با توجه به گرايش‌هاي عملي به سمت آموزشكده‌هاي فني‌ و حرفه‌اي كشيده مي‌شوند.

نماينده مردم تهران در مجلس هم‌چنين گفت: درخواست ما از وزير آموزش و پرورش اين است كه اگر هم وزارت آموزش و پرورش قصد دارد پذيرش براي آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي را انجام ندهد بايد از هم‌اكنون به فارغ‌التحصيلان سال اول دبيرستان كه مي‌خواهند رشته انتخاب كنند اطلاع‌رساني كند كه سه سال آينده ديگر آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي آموزش و پرورش پذيرشي انجام نمي‌دهند تا آنها با آگاهي انتخاب رشته كنند، حذف پذيرش در اين آموزشكده‌ها بايد طي سه سال و به تدريج انجام شود و نمي‌توان به يك‌باره چنين تصميمي اتخاذ و اعلام كرد، چون حق اين جوانان كه به مرحله ورود به آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي رسيده‌اند، از بين مي‌رود.

به گفته عباسپور، همين مساله براي دانشجوياني كه وارد آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي شده‌ و كارداني گرفته‌اند و حالا مي‌خواهند در دوره شبانه كارشناسي ناپيوسته شركت كنند وجود دارد، زيرا دوره روزانه اين آزمون از دو سال پيش فقط مختص معلمان و فرهنگيان شد البته در دوره‌هاي شبانه، سهميه آزاد گذاشتند كه متاسفانه اين سهميه آزاد را هم امسال صفر كردند.

رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در ادامه گفت‌وگو با ايسنا گفت: ما معتقديم اين تصميم بايد به تدريج صورت گيرد و الان اين مراكز بايد براي كارشناسي ناپيوسته، فارغ‌التحصيلان كارداني آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي را بپذيرد و از امسال اعلام كند كه اين مراكز در چند سال آينده ديگر آماده پذيرش دانشجو به عنوان كارشناسي ناپيوسته نيست.

وي ادامه داد: از وزير آموزش و پرورش درخواست كرده‌ايم و ايشان هم قول داده‌اند كه اين مسئله را بررسي كنند، ما منتظر نتيجه هستيم كه هر چه سريع‌تر اين وضيعت تغيير پيدا كند و براي آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي در مقطع كارداني و مراكز آموزشي كه در آموزش و پرورش از كارداني به كارشناسي ناپيوسته دانشجو مي‌گيرند ظرفيت اعلام شود كه حق اين جوانان ضايع نشود.

عباسپور هم‌چنين خاطرنشان كرد: بحث آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي و اين‌كه آيا مصلحت است مراكز آموزش عالي كه وابسته به آموزش و پرورش هستند مانند آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي و مراكزي مانند تربيت دبير شهيد رجايي دانشجو بپذيرند يا خير در دستور كميسيون قرار دهيم، اما نكته‌اي كه مسلم است اگر قرار است وزارت آموزش و پرورش براي آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي دانشجو نگيرد اين مراكز حتما بايد در وزارت آموزش و پرورش باقي بمانند و پايه‌هاي هنرستاني را تقويت كنند.

رييس كميسيون آموزش و تحقيقات تاكيد كرد: ما با واگذاري اموال و امكانات آموزش و پرورش به هيچ دستگاه چه وزارت علوم و چه وزارت كار موافق نيستيم، آموزش و پرورش پايه‌هاي پيشرفت جامعه را تشكيل مي‌دهد و هرگونه پيشرفتي بدون آموزش و پرورش پويا و با سطح علمي نمي‌تواند توسعه پايدار را به ارمغان بياورد، لذا اين بحث را در دستور كار كميسيون قرار خواهيم داد و با آقاي وزير هم راجع به اين مساله مفصل صحبت كرده‌ايم و اميدوارم به يك نقطه مشترك و تفاهم برسيم.
http://www.daneshnews.com/news/view.asp ... 1&nid=4871
الملك يبقي مع الكفر و لايبقي مع الظلم

گاهی ماهی واسه موندن باید از آب جدا شه...

------------------

آواتار کاربر
mostafa2020
کاربر متوسط
کاربر متوسط
پست: 260
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 28 آبان 1388, 6:57 pm
محل اقامت: تهران

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط mostafa2020 » شنبه 22 اسفند 1388, 7:36 pm

نامه مجلسیها به حاجی بابایی
۲۲ اسفند ۱۳۸۸
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دو نامه به وزیر آموزش و پرورش ارسال کرده ایم و در آنها تاکید کرده ایم که باید هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته ظرفیت اعلام کنند و بر اساس ظرفیت آزمون برگزار شود.

به گزارش مهر، علی عباسپور تهرانی فرد ، با اشاره به تصمیم وزیر آموزش و پرورش برای ادامه تحصیل دانش آموزان دوره های کاردانش و هنرستان گفت: وزیر آموزش و پرورش با استناد به قانون شورای عالی اداری که مسئولیت آموزش و پرورش، آموزش عالی نیست و نباید دوره های آموزش عالی را برگزار کند تصمیم به حذف پذیرش دانشجوی فنی و حرفه ای گرفته است. مجلس نیز در کل با این سیاست موافق است اما نکته این است که دانش آموزان و دانشجویان فنی و حرفه ای در مقطع دبیرستان در هنگام انتخاب رشته کاردانش و هنرستان را انتخاب کرده اند و الان ناگهان نمی توان ظرفیت را برای آنها حذف کرد.

حذف پذیرش دانشجو در دوره های فنی و حرفه ای باید به تدریج انجام شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این قانون باید به تدریج اجرا شود تا دانش آموزانی که 3 سال پیش به امید ورود به آموزش عالی در این رشته ها انتخاب رشته کرده اند، سرگردان نباشند.

دانشگاههای آزاد، غیرانتفاعی و پیام نور تنها راه ادامه تحصیل برای دانشجویان فنی و حرفه ای

وی گفت: از سوی دیگر به داوطلبان ورود کارشناسی ناپیوسته این رشته ها اعلام شده است که برای ادامه تحصیل باید در دانشگاه آزاد و دانشگاههای غیرانتفاعی و پیام نور اقدام کنند. دانشگاه پیام نور که از همان ابتدا نباید در رشته های فنی دانشجو می گرفت اکنون نیز پذیرش دانشجویان فنی و حرفه ای در این دانشگاه به دلیل سیستم نیمه حضوری خطا است.

عباسپور افزود: دانشگاههای غیرانتفاعی و آزاد نیز که شهریه ای هستند از این رو دانشجویان کاردانی فنی و حرفه ای برای ادامه تحصیل در این دانشگاهها نیز مشکل دارند و نسبت به آن معترض اند.

دوره شبانه برای ورود دانشجویان سهمیه آزاد کاردانی به کارشناسی حذف شد

وی اظهار داشت: از یک سو دانشجویان کاردانی از چند سال گذشته برای ورود به دوره کارشناسی ناپیوسته روزانه باید سهمیه فرهنگیان می داشتند و دانشجویان سهمیه آزاد نیز تنها می توانستند در دوره شبانه کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنند که بر اساس تصمیم وزارت آموزش و پرورش این دوره نیز حذف شده است.

مجلس مشکلات قانونی را حل می کند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: از این رو باید آموزش و پرورش اجرای این تصمیم را به 3 سال بعد موکول کند. در این راستا اگر مشکل قانونی وجود دارد ما در مجلس آماده ایم نکات قانونی را برطرف کنیم.

بازنگری در نظام آموزشی هنرستان ها و کاردانش

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با تصمیم جدید آموزش و پرورش دانش آموزان هنرستان و فنی و حرفه ای مانند سایر دانش آموزان نمی توانند در کنکور سراسری دانشگاهها شرکت کنند و در دانشگاههای دولتی ادامه تحصیل دهند به مهر گفت: سیستم فنی و حرفه ای بر پایه ورود به دوره کاردانی و سپس کارشناسی است و دانشگاههای دولتی در این رشته ها کاردانی ندارند. البته در بازنگری سیستم آموزشی وضع هنرستان و کاردانش ها و نظام پذیرش در آنها نیز بازنگری می شود.

به گزارش مهر، دانشجویان آموزشکده های فنی و حرفه ای به دنبال تصمیم وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حذف پذیرش دانشجو در این آموزشکده ها و عدم اختصاص سهمیه آزاد به دانشجویان کاردانی این آموزشکده ها در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اعتراض دارند.

http://alef.ir/1388/content/view/66516/

آواتار کاربر
mostafa2020
کاربر متوسط
کاربر متوسط
پست: 260
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 28 آبان 1388, 6:57 pm
محل اقامت: تهران

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط mostafa2020 » شنبه 22 اسفند 1388, 7:39 pm

سلام
من با این خبری که تو سایت الف خوندم کمی امیدوار شدم... حداقل صدامونو چند نفر تو مجلیس شنیدن و امیدوارم که حل کنند.
البته هنوز چیزی مشخص نیست و کاری هم جز صبر کردن نمیشه کرد.فکر کنم این قضیه بره برای بعد عید.... انشالله که حله
یا علی

mohammad_1366
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 20
تاریخ عضویت: شنبه 29 اسفند 1388, 1:12 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط mohammad_1366 » شنبه 29 اسفند 1388, 2:38 am

با سلام به همه دوستان عزیز سایت کارشناسی دات کام! و تبریک سال نوی شمسی.
به همه دوستان میگم،از دانش آموزان فنی وحرفه ای و کارودانش گرفته تا کاردانی و کارشناسی.
من خودم دانشجویه کاردانی هستم و فنی و حرفه ای خوندم. ناراحت نشید اما بیاید با هم رو راست باشیم. حرفی که وزیر آموزش و پرورش میزنه خداییش درسته، اونا وظیفشون اینه که بچه هارو تا مقطع دیپلم آموزش بدن نه بیشتر. اگه قرار باشه تا کارشناسی همه هزینه هاشونو بدن پس این وسط آموزش عالی و دانشگاه ها چی کارن؟! بیشتر این صحبت ها سر پول و سرمایه ای که داره سره این راه خرج میشه. ما هم خب حق داریم،میگیم کلی درس خوندیم و میخوایم مثل رشته های نظری که با خیال راحت یه کنکور میدن و میرن دانشگاه و با پول دولت درس میخونن ما هم ارزش درس خوندنمونو نگه دارن. اما چرا دارین همه دق و دلی تونو سر آموزش و پرورش خالی میکنین. این که راهش نیست. ما چه بخوایم چه نخوایم، چه الان چه فوقش 3 سال دیگه، این تصمیمات عملی میشه و دیگه ورودی آموزشکده ها صفر میشه. اگه قراره کاری بشه باید یه کار درست و اساسی بشه مثل داشگاه های دولتی که ماله نظری هاست. کارشون معلومه چیه و مشخصه زیر نظر چه وزارت خونه ای هستن و اون وزارت خونه به طور خاص ماله دانشگاس. نمیدونم از حرفام سر در میارید یا نه یا قبول دارید حرفامو یا نه اما با اینکه من خودمم از این وضعیت ناراحتم اما دیگه دیگه!!
وقتی تصمیمی تو مجلس گرفته میشه هیچ وقت با اعتراض عده ای حتی کثیر از دانشجویان محترم اون تصمیم بر نمیگرده، مخصوصا وقتی سخنی به حق باشه.
با عرض معذرت از همه بچه های گل سایت. میدونم که چقدر سخته تحمل این چیزا. قصد نداشتم ناراحتتون کنم. با تمام اینها امیدوارم که این مشکلات حل بشه و یه تصمیم جدی و اساسی گرفته بشه که برای همیشه خیال مارو راحت کنه.

آواتار کاربر
Mahsa.R
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 30
تاریخ عضویت: دوشنبه 2 فروردین 1389, 5:51 pm
محل اقامت: تهران

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط Mahsa.R » دوشنبه 2 فروردین 1389, 8:08 pm

کنکور امسال تکمیل ظرفیت داره یا مث پارسال میپیچونن؟ amuz:
من دانشجوی دانشگاه آزادم! قضیه این تجمعا چیه ؟ تقریبا خوندم! ما هم میتونیم بیاییم یا واسه شمسی پورا و ولیعصریاس ؟
آخه اگه شما برین روزانه و شبانه شاید ما هم بتونیم قبول شیم! baba:
همه شنگولیمو همه چی عالیـه..
فقط جـای رفیقامون که نیستن خالیـــه!!

masoud89
پست: 8
تاریخ عضویت: جمعه 7 اسفند 1388, 3:58 pm
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط masoud89 » جمعه 6 فروردین 1389, 12:20 pm

دوستان ما که این ور دنیاییم نمیتونیم کاری کنیم ولی شمای که تهرانید یه کاری بکنید .... مام واستون دعا میکنیم bil: bil:
من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم

آواتار کاربر
DIGITAL
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 142
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 10 دی 1387, 4:09 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط DIGITAL » شنبه 7 فروردین 1389, 7:54 am

mohammad_1366 نوشته شده:من خودم دانشجویه کاردانی هستم و فنی و حرفه ای خوندم. ناراحت نشید اما بیاید با هم رو راست باشیم. حرفی که وزیر آموزش و پرورش میزنه خداییش درسته، اونا وظیفشون اینه که بچه هارو تا مقطع دیپلم آموزش بدن نه بیشتر. اگه قرار باشه تا کارشناسی همه هزینه هاشونو بدن پس این وسط آموزش عالی و دانشگاه ها چی کارن؟! بیشتر این صحبت ها سر پول و سرمایه ای که داره سره این راه خرج میشه.
دوست عزیز اگه وظیفۀ آموزش و پرورش تربیت تا دیپلمه پس چرا میاد برای فرهنگیان تو مقاطع بالاتر از دیپلم سرمایه گذاری میکنه؟ وزیر با این حرفهاش تونست خیلی ها رو گمراه کنه که شما هم یکی از این خیلی ها هستین؛ یا شایدم شما خودتون فرهنگی هستین که این حرفها رو میزنین!

مگه وزیر نمیگه طبق قانون آموزش عالی خارج از وظایف آموزش و پرورشه و آموزش و پرورش باید تمرکزشو رو تربیت دانش آموزها متمرکز کنه؟
خب با این حساب باید پذیرش تو مقاطع آموزش عالی رو کلاً متوقف کنن(چه آزاد، چه فرهنگی).
اگه وظیفۀ آموزش و پرورش، آموزش عالی نیست؛ پس چرا برای فرهنگیان آموزش عالی داره ولی برای ما نداره؟
شاید بعضی از دوستان حقو به وزیر بدن، ولی این سوء استفاده از قانونه. با این حرفها ایشون میخوان کارشونو قانونی جلوه بدن در حالی که کاملاً غیر قاونیه.
فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند
تا اجراء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد. (کوروش کبیر)


... و خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه ی مرگ
بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم
و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم (دکتر علی شریعتی)

marziyehkochooloo
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 77
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 23 اسفند 1388, 11:42 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط marziyehkochooloo » شنبه 7 فروردین 1389, 9:22 am

ویرایش شد ...
آخرین ویرایش توسط marziyehkochooloo در شنبه 11 تیر 1390, 7:19 pm، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.

DANESHJOO-ONLINE
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 50
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 25 بهمن 1388, 8:53 pm

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط DANESHJOO-ONLINE » دوشنبه 9 فروردین 1389, 9:03 pm

..........................
آخرین ویرایش توسط DANESHJOO-ONLINE در چهارشنبه 30 مرداد 1392, 11:25 am، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.
..........

آواتار کاربر
samaneh69
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 98
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 29 بهمن 1388, 1:31 pm
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط samaneh69 » یک‌شنبه 15 فروردین 1389, 1:39 pm

سلام به همه

کسی نمی دونه بالاخره نتیجه این اعتراض ها و تجمع ها مون چی شد؟؟؟

بالاخره سهمیه رو برمی گردونن؟؟

کاش حداقل سهمیه شبانه رو برگردونن؟؟

بالاخره چی می شه..........

من نمی خوام غیر انتفاعی ، آزاد یا علمی کاربردی برم!!!!!!!!!!!!! khk: :(
بادا که خواست تو تحقق پذیرد و نه خواست من.

ای دل پاره پاره ام
دیدن اوست چاره ام
اوست پناه و پشت من
تکیه بر این جهان مکن


"مولانا"

آواتار کاربر
Hamid
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1264
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 28 شهریور 1387, 10:15 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط Hamid » یک‌شنبه 15 فروردین 1389, 6:32 pm

l
آخرین ویرایش توسط Hamid در جمعه 23 مهر 1389, 2:21 pm، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.

قفل شده