نحوه مطالعه ذخیره

این بخش مختص کسانی است که خود را برای کنکور آماده میکنند ( مشاوران این بخش از رتبه هایی برتر کنکور در سالهای گذشته هستند )

مدیر انجمن: rosa_127

قفل شده
آواتار کاربر
rosa_127
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 834
تاریخ عضویت: شنبه 23 تیر 1386, 10:51 pm
محل اقامت: Tehran
تماس:

نحوه مطالعه ذخیره

پست توسط rosa_127 » یک‌شنبه 25 آذر 1386, 3:55 pm

honeyeh نوشته شده:سلام. می خواستم اگه میشه لطف کنید به من بگید که ذخیره رو من باید چه جوری بخونم؟ آخه ما 3 واحد ذخیره ای که تو دانشگاه داشتیم اصلا ربطی به کنکور نداشت و ما اصلا مسئله نداشتیم :shock: :!: واسه آزاد چون از این درس می ترسیدم زیاد نخوندم :cry: این که بخوام خوب و پایه ای یاد بگیرم چی کار باید بکنم؟ ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید :oops:
وست عزیز ذخیره درس ساده ای نیست بنابراین برای یادگیری اصولی این درس پیشنهاد می کنم در صورت امکان در برای این درس کلاس ثبت نام کنین تا مسائل و فرمولها رو کامل یاد بگیرین؛ برای یادگیری ابتدا مفاهیم رو از روی مرجع اصلی این درس یعنی کتاب آقای رانکوهی مطالعه کنین بعد از روی یک کتاب کنکوری مناسب نکات مهم رو مشخص کنین تا در بازخوانی های بعدی فقط نکات رو مرور کنین و تست بزنین.
مشاوره خصوصی کنکور 92 برای متقاضیان قبولی در سراسری تهران

sana22
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 11
تاریخ عضویت: چهارشنبه 25 مهر 1386, 6:39 pm

salam

پست توسط sana22 » سه‌شنبه 4 دی 1386, 2:38 pm

سلام عزيزم به نظر من اگه ميخواي ذخيره رو خوب بخونيد اول بايد بطور مفهومي كل آن را ياد بگيري بعد بري سراغ فرمول من كه اين كار را كردم الان خوب يادش گرفتم .به نظر من طبق گفته مقسمي چون از فصل هشت ذخيره تا به حال تستي نيامده پس وقتتو تلف اين فصل نكن.موفق باشي.. ثنا

قفل شده